A temperatura di culore diluci di vitturahà un impattu impurtante in l'esperienza di guida è a sicurità. A temperatura di u culore si riferisce à una quantità fisica di u culore di a fonte di luce. Ùn hè micca u casu chì a più alta a temperatura di u culore, più alta a temperatura di a luce. Hè generalmente spressione in Kelvin (K). I luci di vittura cù diverse temperature di culore daranu à e persone diverse sensazioni visuali è effetti reali.
Bassa temperatura di culore (<3000K)
I luci di vittura di bassa temperatura di culore di solitu emettenu una luce gialla calda, chì hà una forte penetrazione è hè particularmente adattata per l'usu in i ghjorni di pioggia è nebbia. Questa luce pò penetrà megliu u vapore d'acqua è a nebbia, chì permette à i cunduttori di vede sempre a strada davanti in u malu tempu.
Tuttavia, per via di a bassa temperatura di u culore, a luminosità hè ancu bassu, è l'illuminazione di alta luminosità ùn pò micca esse furnita durante a guida di notte.
Temperature de couleur moyenne (3000K-5000K)
I luci di vittura cù una temperatura di culore mediu emettenu luce bianca, chì hè vicinu à a luce naturale. Questa luce hà una luminosità alta è una penetrazione moderata. Hè una scelta cumuna per parechje lampade xenon è hè adattatu per a maiò parte di l'ambienti di guida.
In ogni casu, i luci di vittura cù stu tipu di temperatura di culore ùn sò micca cusì penetranti cum'è luci di temperatura di culore bassu in tempu estremu.
Temperature de couleur élevée (>5000K)
I fari di alta temperatura di u culore emettenu una luce bianca bluastra, cù una luminosità estremamente alta è eccellenti effetti visuali, adattati per notti chjaru.
In ogni casu, a penetrazione hè povera in u tempu chiuvutu è nebbia. Questa luce pò facilmente abbagliare i cunduttori da u latu oppostu, aumentendu i periculi di sicurezza.
Scelta ottimale di a temperatura di u culore
Cunsiderendu a luminosità, a penetrazione è a sicurità, i fari cù una temperatura di culore trà 4300K è 6500K sò a megliu scelta. A temperatura di u culore in questa gamma pò furnisce una luminosità sufficiente è mantene una bona penetrazione in a maiò parte di e cundizioni climatichi.
Circa 4300K: I fanali cù questa temperatura di culore emettenu luce bianca, vicinu à a luce naturale, cù alta luminosità è penetrazione moderata, è sò una scelta cumuna per parechjilampade xenon.
5000K-6500K: I fanali cù sta temperatura di culore emettenu luce bianca, alta luminosità è boni effetti visivi, ma anu una penetrazione povira in u tempu di pioggia è nebbia.
I fanali cù diverse temperature di culore anu i so vantaghji è svantaghji in l'applicazioni di illuminazione. A scelta di a temperatura di culore ghjusta pò migliurà a sicurità è u cunfortu di guida. In l'applicazioni pratiche, a temperatura di culore adattata deve esse scelta secondu l'ambiente di guida specificu è deve ottene u megliu effettu di illuminazione.
Se vulete sapè di più o cumprà fari di vittura, cuntattate direttamente i funzionari di WWSBIU:
U situ di a cumpagnia:www.wwsbiu.com
A207, 2nd Floor, Tower 5, Wenhua Hui, Wenhua North Road, District Chancheng, Foshan City
WhatsApp: +8617727697097
Email: murraybiubid@gmail.com
Tempu di post: Aug-12-2024